IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2
Obecní ples 2024
VYHLÁŠENÍ SBĚRU TEXTILU PRO DIAKONII BROUMOV
Výprodej betonových výrobků ve II. jakosti
3
4 5 6 7
Hlášení prodej kuřic
8
Oslava MDŽ se seniory a archeologie Lodína a okolí
9 10
11
SCHŮZKA RODIČŮ BUDOUCÍCH PRVŇÁČKŮ 2024
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
Karneval pro děti 2024
24
25 26 27 28 29 30 31
Hlášení 26.1.2024
Poplatky v roce 2024

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Nábor: Roznos reklamních materiálů

Nábor: Roznos reklamních materiálů



letak-distributori_210x297mm_WEB.pdf

inz_nabor-distributor_137x202mm_NAHLED6.pdf

 

V současné době zaměstnáváme na chráněném pracovním místě 1200 osob se zdravotním postižením a aktuálně rozšiřujeme naši distribuční síť o nové kolegy po celé České republice.

Roznos reklamních materiálů je činnost, která je vhodná pro osoby s nejrůznějším typem postižení a omezení. Distribuce probíhá 2x týdně, je stanoven termín do kdy musí být materiály rozneseny, ale tempo roznosu si distributor může rozvrhnout tak, jak mu to bude nejlépe vyhovovat. Nepotřebuje žádné předchozí zkušenosti.

Distributory reklamních materiálů zaměstnáváme pouze na hlavní pracovní poměr, zkrácený úvazek. Nabízíme úvazek v rozmezí 10 h až 20 h/týdně. Úvazek stanovujeme dle náročnosti přiděleného sektoru (počet schránek, počet druhů letáků, kopcovitý terén, panelové domy, rodinné domy…) a také dle typu zdravotního omezení. Vždy se snažíme vyhovět uchazeči, tak aby přidělenou práci opravdu zvládl bez jakýchkoliv problémů.

10 h/týdně – 4.325, - měsíční hrubá mzda

15 h/týdně – 6.488, - měsíční hrubá mzda

20 h/týdně – 8.650, - měsíční hrubá mzda

 Abychom mohli zjistit, zda máme volný sektor, potřebujeme vědět konkrétní místo bydliště uchazeče, tak abychom byli schopni nabídnout ten nejlepší možný sektor v blízkém okolí. (bohužel ne vždy se nám podaří mít volný sektor přímo v ulici, kde uchazeč bydlí, ale snažíme se najít opravdu ten nejbližší možný). Pokud vhodný sektor máme a uchazeč souhlasí jak s místem výkonu práce, tak s nastaveným úvazkem, zahajujeme proces náboru. Zasíláme tedy informační dopis/email s požadovanými doklady, které musí uchazeč dodat a také s osobním dotazníkem k vyplnění. Vstupní lékařskou prohlídku absolvuje u svého praktického lékaře nebo u našeho poskytovatele lékařských služeb. Pokud je uchazeč zdravotně způsobilý a má kompletní doklady, můžeme vystavit pracovní smlouvu. Pracovní smlouvy vystavujeme na 6 měsíců s 3měsíční zkušební dobou. Podpis pracovní smlouvy zajišťují kolegové, kteří jsou v terénu osobně. Nástupní termíny jsou 2x do měsíce.

Uchazeč musí splňovat tyto podmínky:

  • Musí být plnoletý
  • Musí být uznán invalidním v I., II., nebo III. Stupni nebo být Osobou Zdravotně Znevýhodněnou
  • Nesmí být zaměstnaný na jiném chráněném pracovním místě
  • Musí projít vstupní lékařskou prohlídkou
  • Nesmí být starší než 64 let (od 65 se jedná již o starobní věk a nebyla by splněna podmínka chráněného pracovního místa)

Pokud si uchazeč není jistý, zda tuto práci zvládne, je možné si toto vyzkoušet na DPP u našich spolupracovníků (regionálních vedoucích), tím se ale nestává naším zaměstnancem, ale pouze brigádníkem u daného regionálního vedoucího.

Více informací také najdete na našich webových stránkách www.distribucni.cz.

 

e-mail nabor-ozp@distribucni.cz